Nu har jag skrivit 500 inlägg!



Jag är så nyfiken, iihh.. Nyfiken nyfiken nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Åh va skoj och Grattis kanske man ska säga, eller?

Va är det du är nyfiken på?

Kram Louise

2008-01-25 @ 19:14:53
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Haha okej, jag trodde du menade något särskilt när du skrev det nämligen.

Klart man kan lägga till personen på facebook, det är ju det till för och jag kan känna nu när jag är äldre och vågar ta kontakt eller säga ifrån osv att jag skulle ha gjort det mer när jag var yngre. Men då va jag så blyg.

Jag är också jättestolt och glad över den men jag har faktiskt inte gjort den själv.
En tjej, som finns med sitt namn i vänstersplaten på min blogg, har gjort den jättefina.

Hoppas du gillar innehållet också och att du kommer tillbaka igen!
Kramar Louise

2008-01-25 @ 20:46:40
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0