Mitt 2007, kortfattat

Årets tv-serie: Vad svårt! Ehm. One tree hill, prison break, house? Jag älskar alla serier jag ser ju!

Årets stilikoner: Mischa Barton

Årets stilar: Street-aktigt, baggy och slappt har varit det jag helst satt på mig. Under hösten iaf!

Årets pryl: Min kära dator!

Årets plagg: Mina cheap monday byxor. Två år gamla nu, jag ääälskar dom!

Årets accessoar: Stora örhängen.

Årets ha-begär: Vichy-produkterna!

Årets stad: Varberg!

Årets bok: Jag läser typ aldrig böcker. Men jag är helt fast i Gossip Girl!

Årets panik: ? Don't know?

Årets sajt: Danceaddict.nu

Årets film:
Jag har sett så många. Men jag älskade Step up!

Bästa parfymen: Lacoste, touch of pink. Eller body shops vanilla!

Bästa shoppingen: Hums... Köper alltid fina grejer på mellandagsrean!

Bästa resa: Klassresan i maj med kära 9B och resorna till Varberg!

Bästa uttrycket: Haha, det har varit så mycket att jag inte ens minns allt!

Årets drink: Proviva? Hahaha!

Årets artist: Måns Zemlerlöw, utan tvekan!

Årets låt: Måns Zelmerlöw - Cara mia

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
* Jag började dansa
* Jag kom in på St Eriks och hamnade i en super klass!
* Klassresan med 9B
* Hittat något som jag verkligen brinner för
* Göteborgs resan till footloose med syskonen å kusinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0