Min födelsedagsmiddag!

Jag och min kära syster har precis varit ute och gått på en promenix! Jätte mysigt. och väldigt skönt att röra på sig. Satt och tragglade med samhällskunskapen och visste inte hur jag skulle göra. Uppsattser med mycket fakta kan vara extremt jobbiga ibland!
Men när vi kom in, så var jag modig!

Jag har suttit och tittat på footloose grejer, från bingolotto och bröstcancer galan där dom var och gjorde ett medley. Har även kollat på Peter Johansson klipp! Som ni ser i mitt förra inlägg (a) :)
Snart är det middag, och då ska vi käka min födelsedagsmiddag! Jätte gott med pasta, grönsaker, räkor och kokosmjölk i. Det är supergott! :D
Tar kanske kort sen, hihi. Nu ska jag städa av bordet!
KRAM

ät mig, ät mig! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0