Min födelsedag

Som ni vet fyllde jag år i fredags, 18 januari. Jag hade en superduper födelsedag, med massa gott och massvis med fina presenter! Jag fick de grejer som jag verkligen hade önskat mig. Ja, utöver datorn! :D Här är lite bilder på presenter, folket och allt gott som var baakat! :) Tack för en alldeles underbar födelsedag!
image182
Åh vad gott allt var!! :D
image180
Ett durkslag och en Kastrull!
image176
JAG HAR VELAT HA DOM SÅ LÄNGE, TACK MILLA!
Det är Bamboo örhängena jag velat ha sen i oktober typ! Och nu har jag dom äntligen! Ska köpa många fler :))
image177
Såå fina örhängen som jag fick av min syster och ett jätte fint halsband av Åke!
image179
En jätte fin väska, som mamma skickade :)
image178
Så sjukt klockren tröja! Det står grattis stekpannan på framsidan, och på baksidan är det en kontaktannons! Haha, det står alltså om mig .Hur jag är! Man blir lite mörkrädd, men ack så klockrent Durkslaget och Kastrullen fick till det!

Utöver dethär fick jag en almenacka (!!!!) så jag slipper dras med den gamla dåliga, jag fick superfina strumpor, nyckelknippegrej, lotter att skrapa! M.m. Jag är väldigt glad, tack. Jag visar mer bilder sen! Men jag ville göra ett inlägg, så jag hade ett! :)

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Superfina örhängen!! *avis* :-)

2008-01-25 @ 19:59:14
URL: http://pysslamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0