Måndag

Första dagen på den nya veckan och jag är trött som en tupp! Skulle vilja sova nu, egentligen.

Det gick väldigt bra och vi kom väldigt långt på dansen idag! Det kommer att bli ganska tråkigt att dansa den gamla bronsdansen när vi har gjort en mycket roligare och coolare pardans! Vi hoppar, går ner i split och kickar! Jag vill göra den ju! Lyllo Barro!
Men förhoppningsvis så kommer det gå bra den 9onde! Så vi kommer vidare och slipper den tråkiga dansen, men att vi samtidigt kan ha utstrålning..
Mitt och Carros tyg till våra nya kläder är skitfint och allt känns som att det är super! :D Längtar, för det kommer att bli så kul. Om det inte går bra denna tävling, så får vi hoppas på det bästa nästa tävling.

Jag har egntligen inte så mycket att säga, jag är så trött att jag inte vet vad jag skriver! =)
Hoppas att ni har en superduperdag! Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0