Lördagkväll

Så, nu är alltså ishockeyn slut och snart ska det kollas på hyrd film! Får se vilken film det blir! Nu ska jag göra mig en kopp kamomillte och göra hemma-gjord B&J's glass med krossad cookie i vaniljglass. Det blir nog gott!

För övrigt så har jag pratat lite med gruppmedlemmarna om namn till gruppen, samt kläder. Det blir spännande detta! Men det är tydligen inte riktigt säkert att det blir en tävling den 9 februari. Vi får helt enkelt vänta och se!
Detta är för att det inte finns någon sponsor.
På måndag är det träning för mig och parkompisen Carro, vi ska försöka göra om vår dans lite för den behövs förnyas och göras om med nya förflyttningssteg bland annat.

Men, nu ska jag kila! Kramkram

Nicolaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0