Lördag

Usch vad det är skönt med lördagar! Man kan gå upp sent, utan att behöva ens tänka på att man måste kunna somna tidigt på kvällen. Jepp, det är underbart.

Jag har en riktigt härlig nyhet! Något som iallafall jag tycker är askul!
Den 9 februari så är det regionstävling, vilket innebär att jag också får tävla! Wohoo. Jag får tävla i singel & i par och jag och Carro blev öööverlyckliga. Fy så underbart! Jag är så peppad! För jag tycker att det är så galet roligt!

Ikväll ska jag träffa Milla, kuligt. Vi är faktiskt ganska bra på att ses iaf för tillfället ;)
Imorgon så ska dagen spenderas framför matteböckerna.. det är matteprov på måndag! Vill så gärna att det ska gå bra!

Nu ska jag blogga vidare!

Nissuspissus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0