Laster?

Jag har kommit på vilka som är mina laster! Vad jag inte bara kan motstå!

* Ben & Jerrys glass! Det är så gott, oavsett när man äter det. Usch vad smaskigt.
* Bröd! Jag skulle kunna äta hur mycket som helst. Det är så galet gott. Speciellt surdeg!
* Vit choklad! Även annan choklad, men jag är extra svag för vit choklad. Och VIT TOBLERONE! Dräggel.
* Tuttifrutti godis! Jag älskar det. När jag var liten älskade jag klubborna, men jag mindes aldrig vad klubborna hette så jag kunde aldrig be mamma köpa dem till mig. Nu vet jag, och jag älskar dom! FY vad gott det är!
* Jag ÄLSKAR kaffe latte! Dock kan jag ju inte dricka det. Eftersom något i den, anar att det är mjölken.. som gör att jag får så fruktansvärt ont i magen!

Det är väl framför allt dessa! Vad är era laster?!
image175

Kommentarer
Postat av: lovisa

ben&jerry... mums!

2008-01-25 @ 19:47:40
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Caroline.

Latte ja, allt annat får du ha för dig själv ; D haha

2008-01-25 @ 19:49:40
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Nej jag betala inget eller så, däremot har tjejen en logga i vänsterspalten i min blogg, så jag "länkar" till henne kan man säga, det är allt. Hon får chans att utveckla sitt kunnande om bloggdesign och jag har en förbannat snygg blogg som jag förösker väga upp med min text och mina bilder.

jag ska till Usa som aupair i ett år. Jag kommer på i Albany som är New Yorks huvudstad faktiskt.

Nej nej, absolut att du kan ta kontakt med den personen. Också kan du skicka medlande och skriva typ "Hej! Det är Nicole i klass....(vad går du i för klass/linje förresten?) va gör du för kul i helgen? ha de så bra! Kram" Eller nått sånt. Så får du igång en konvensasion också.
Som sagt var så var jag jätteblyg när jag var mindre, men ju mer jag vågar ta kontakt ju starkare känner jag mig, Och gladare. Och dessutom tänker jag alltid "Va kan hända om det skulle gå fel? Oftast ingenting och ingen har märkt det knappt, det är bara att låtsas som inget" Hoppas att det funkar.

Japp, jag kommer tillbaka och kika lite då och då, din blogg var härlig. Mysig lixom.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-25 @ 21:28:02
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: hmm

haha, din blogg är min last!!annars choklad. det och text-tv

2008-01-25 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0