Laddad!

Jag är superladdad, det är tävling den 9 februari och jag är så taggad! Jag vill tävla nu!
Det är så himla kul att det är i Eskilstuna igen, jag tycker om dom för att dom arrengerar en regionstävling igen! =) TACK.


Just nu sitter jag och analyserar monologen jag fick av min teaterlärare idag. Alla i klassen fick varsin enskild vald monolog. Vi har ungefär 5 veckor på oss att göra den färdig nu. Stort ansvar att göra det metodiskt och plugga in texten.
Det ska bli spännande!

Denna vecka har vi läxor i verkligen ALLA kurser. Helt galet. Jag skojar inte!
Matte idag! Teater & sång imorgon. Kulturhistoria onsdag. Svenska novell, engelska ord & samhällskunskap fredag. Galet? Det enda vi inte har läxa i är dansen!

Säger som jag sa igår, Två födelsedagar (numera) sex läxor och ett prov!
Usch vad jag är hungrig!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0