Körtelfeber, blodförgiftning & kikhosta

Rubriken säger väl allt?
Vilket halvår jag har haft! Helt otroligt. Fick reda på idag att jag har kikhosta! Jomen visst är livet underbart ibland? Och smittorisken är ju hög, så jag känner mig som en som är pest-smittad! Stay away säger jag bara.
Som tur är, är smittorisken låg nu eftersom det är sjätte veckan jag hostar.
Så ikväll kaanske, kaanske jag ska träffa Milla! Hon har ju träffat mig när det varit som värst, så vi får se.. /;

Annars idag har jag klarat guitar hero på nivån easy, skitkul var det! Men när jag skulle försöka medium så förstördes allt, haha. Skitsvårt att använda alla fingrarna ju! (Nu fattar nog inte hälften vad jag snackar om ;) )
Kom ganska nyss in från en promenix. Känns skönt å bara röra på sig lite grann. Skulle ju egentligen tränat med Carro, men så blev det inte eftersom jag .. ja .. har kikhosta!

Om en vecka dock, är det skola och dans! Jag längtar faktiskt.. men innan dess måste jag göra massvis med matte! Jag kan inte ekvationer med nämnare! Jäklarns också.. !
Det är prov om två veckor.. Iiihh!

Men slutsnackat nu, vi hörs :)
Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Helena

Men kikhosta, stackare! Tycker du har haft tillräckligt med sjukdomar, efter det här förtjänar du att vara frisk hela livet!
Call me nån dag :D

2008-01-02 @ 17:45:51
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: micke

satan va jobbit me kikhosta. galet, du är ju förkyld, har ont i knäna eller nåt annat mysigt hela tiden. stackars. lycka till me dansen och matten å allt. gott nytt år förresten

2008-01-02 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0