Kaffe? JA TACK!

Åh. det är nu som jag önskar att jag inte får så ont i magen av kaffe! Jag är så trött att jag håller på att somna! Dessutom har jag ingenting att göra! Tanken slog mig att jag ska städa mitt rum, och det ska jag göra.. men jag har ingen energi alls! Käkade en halv banan nyss och har druckit lite proviva! Får hoppas att det hjälper till. Egentligen skulle jag vilja göra iordning en kaffe latte och bara dricka! Den är ju varm också! Och jag som fryser..

Nej, att få ont i magen av kaffe är ingenting jag tycker om.
På tvn är OC på, älskar verkligen den serien. Och jag kommer verkligen ihåg alla avsnitt, haha!

Men man kanske skulle ta och vika lite kläder och göra iordning lite? För det kan inte se ut som det gör nu, imorgon! Det funkar bara inte.. haha

Kram!

Kaffesugna-Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0