Isglass fingrar och tår!

Det är omöjligt att slita sig från Guitar Hero. Den enda anledningen till att jag gör det nu är att mina ögon blir alldeles rödsprängda för att jag sitter och stenglor och knappt blinkar.. Mindre bra kanske?
Jag ska snart ta mig och pallra ut på en kortis promenix! Måste röra på mig, annars får jag spasmiska ryck, vilket inte är allt för trevligt. Så det ska jag ta mig i kragen och göra!

Jag undrar om dom har sänkt värmen i huset? För det är väldigt kallt.. Fingrar och tåg är som isglass, jag lovar, det är inte lika mysigt som det kanske låter! Ironi.

Så, vad har alla ni glada gjort idag då? Jag har gjort matte! Jippiiie. Ibland kan jag bara inte sluta tänka på när man har slutat skolan och får jobba, och slipper att plugga! Tänk så underbart. För hur ofta har man läxor och prov på jobbet? Nä, just det. Inte speciellt ofta! Sen beror det ju på vad man jobbar med. Men jag hade inte tänkt att bli lärare, så jag slipper förhoppningsvis det.
Hoppas man inte hamnar på något mellanställe, där man inte vill vara.. hm...

Slut-diskuterat! Jag ska bege mig ut i kylan. Varesig mitt huvud vill eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0