Hjälp mig med disco GRUPP-NAMN!

Hej hallå!

Tråkig som jag är sitter jag med matteboken i högsta hugg och försöker jobba igen de sidorna som jag har varit borta på och missat. Rolig sysselsättning såhär den 3 januari! Huvudet börjar göra ont och jag har bara suttit med matteboken någon timme. Men jag ska klara av det! Huvudet får bara lägga på några extra kol eftersom det är fulladdat med jullovsledighet, och inte ekvationer!

Men mitt ibland alla ekvationer så finns det i alla fall saker att glädja sig åt! Jag fyller år om 15 dagar blandannat, och om bara fem dagar så får jag dansa igen!

Nästan direkt efter jullovet kommer gruppträningarna dra igång. För det är tävling den 9 februari, och vi har ingen dans, och inga kläder.. inte heller har gruppen något namn! Så det upprepar sig igen, det var samma sak i höstas när jag och Carro skulle göra vår dans.. och kläderna! Dock behövde vi inte hitta på ett coolt namn som vår grupp skulle ha sålänge den existerade!

GRUPPNAMN?!
Vi i dans-gruppen vill ha ett engelskt namn, ett coolt med power. Ungefär som, Fusion, Knock out, Beat och liknande, som det redan finns grupper som heter!
Haha, det är svårt att förklara! Vi dansar disco, och är fyra tjejer som har dansat disco olika länge. Men vi har absolut nada ideer om namn!
SÅ har ni något idée så kom mer än gärna med förslag! Skulle vara helt galet snällt! Because we reeeally need it!

Det ska bli kul i alla fall. Fem tävlingar med gruppen. Två med paren & två i singel. Åh jag vill inte vara kvar i brons och få tävla en gång per termin. Det är ingen som bryr sig om bronsklassen.. Hah. ;p

Men nu ska jag återgå till mattepluggandet. För det är ju sååå roligt, "och jag är sååå glad för det!". Haha, hejsvej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Varsågod och tack så mycket!:D

2008-01-03 @ 17:03:21
URL: http://cnarki.blogg.se
Postat av: :)

* Venus
* Kaos
* Hit it
* Watch us
* Blip
* Rock
* Metal
* Chock
* Next
* Pounding

(;

I slutet är det ju ändå dansen och utstrålningen som avgör, inte namnet :)

2008-01-03 @ 19:27:22
Postat av: Niccie

:) : tack så jätte mycket för förslagen! Dom var jätte bra. Tack tack tack! :)

2008-01-03 @ 20:22:56
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0