Härliga, härliga lördag!

Hej hallå i stugan!
Vad händer idag då? Jag ska iallafall vara hemma, om ett tag ska jag fortsätta på samhällskunskapen och bara ta det lugnt. Vi skulle tydligen lämna in den på fredag, vilket var väldigt skönt. Två dagar mer att skriva på, går det ju inte nöd på något direkt.
Har precis slängt på mig myskläder och ska snart gå ner igen för att se på handbollen! Lagom sysselsättning såhär på en lördag, innan man riktigt kommer igång. Lördagar är ju till för att slappas på!

Vad ska ni göra en lördag som denna? Solen syns ju nästan bakom molnen här i stockholmstrakten! (:

Jag måste tacka er alla underbara läsare! Det fullständigt väller in kommentarer, och tack så mycket för att ni hjälper mig och förbättra min blogg! Det är väldigt roligt att läsa era synpunkter och jag blir lika glad varje gång! Det betyder mycket för en bloggerska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0