Grattis kära kusilin

Wihu, idag fyller min kära kusilin år. Lilla Conny!

Dagen i skolan kändes lång! Jag längtade tills skoldagen var slut och jag kunde komma hem och äta tårta! Haha. Dansen idag var lika kul som alltid. Dock så måste jag nog köpa ett par dansskor eftersom jag inte kan ta ut mina rörelser för att mina fötter gör så ont att jag tror att jag ska dö!  Inte kul.. Måste nog skaffa det. Det kan vara bra att ha! Nackdelen är att dom typ kostar 600 och jag är pank. Men det ska nog gå!!

OCH FÖR ALLA ER SOM INTE VET, SÅ FYLLER JAG ÅR PÅ FREDAG! SÅ DET ÄR TVÅ DAGAR KVAR TILL MIN FÖDELSEDAG :D :D :D

Nu ska jag fortsätta att skriva på min novell!  Den måste vara klar idag, och jag måste börja skriva på samhällskunskapen också..! Busy man, yes I am.

Kram på er!

Los Nicollos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0