Gossip Girl

Det är redan gamla nyheter, men jag tänkte uppmärksamma det med! Min favorit bokserie, Gossip Girl.. som för ett tag sedan kom ut i USA som TV-serie.. kommer till Sverige! Det är skaparna av OC som har skapat serien och det kan märkas av lite på val av skådespelare. Det är ju ganska lik handling, med rika ungdommar.
Men det är alltid lika kul! Och jag som saknar OC, och älskar Gossip Girl böckerna så vet jag redan innan jag har sett en sekund av avsnittet, att jag kommer att älska Gossip Girl Serien!

Gossip Girl startar den 29 Januari!


Kommentarer
Postat av: hon

åh när börjar serien:o har bestämt mig för att följa den, kollar aldrig på serier annars, men den här värkar bra.
dansar du också föresten?:P
kram

2008-01-12 @ 18:57:38
URL: http://youngwoan.blogg.se
Postat av: Nikki

tänk för att jag har hela SJU avsnitt av den här serien och jag har sett alla och det är verkligen någonting att se framemot vill jag bara påpeka

2008-01-15 @ 14:07:57
URL: http://discone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0