Fredag

Fredag idag då! Och vart har min vecka tagit vägen? It's just gone! Men men..

Vad ska hittas på idag då?
Jag tänkte mest ta det lugnt, göra matte för att komma ikapp mig ännu mer. För att känna mig lugn inför skolstarten på tisdag. Skulle egentligen gått på skattjakt efter mina örhängen, men det var stängt. Så jag får fixa det nästa vecka i någon lucka bland allt dansande!

Nu ska jag göra lite matte! I en timme ungefär, för att känna att jag har gjort lite nytta. Måste träna på min låt också, i sången! Så den sätter jag på i bakgrunden så jag kan sitta och sjunga lite. Tror alla i huset kommer bli galna på mig, höra samma låt om och om igen! Men det får dom ta, hehe. Jag går ju trots allt musikal, och jag måste ju öva :D

Puss puss, se you later aligator!

/ Nils Karlsson Pyssling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0