Första dagen i skolan

Hjälp vad trött jag är. Även fast jag sov bra i natt, vilket var förvånande eftersom jag har haft en helt annan dygnsrytm nu ju. Men ja, man märker att man måste vänja sig vid skolan igen. Och alla vanor som kommer med vardagen!

Terminen började riktigt härligt iallafall, med idrott.. vi plundrade granen! haha, det såg inte så vackert ut. Men, det var ett annorlunda uppvaknande, tillskillnad från de närmsta 3 veckorna. Sedan hade vi en tre timmars håltimme, då vi inte gjorde NÅGONTING. Jag tycker inte om den håltimmen, alls. Eller jo , den är bra när man har prov! Den är lika lång som antalet timmar vi har lektioner på tisdagar. Vi är alltså i skolan ganska mycket mer än 6 timmar och har lektion 3. Buhu, snyft

På teatern körde vi lite improvisation och fick reda på att vi ska börja med monologer nästa vecka, och hålla på med det i 5 veckor. och efter det, så blir det förhoppningsvis en musikal!
På dansen började vi med swing! Askul. Lite lindyhopp som Lacey & Neil körde. Lägger in en film sen! Fast vi gör inga volter! :)

Nu ska jag äta, för jag är hungrig som en varg!

Vargen Niccie


Kommentarer
Postat av: Filmbloggen / Bokbloggen

http://bokblogggen.blogg.se/

http://filmblogggen.blogg.se/

Två bra bloggar (om jag får säga det själv :P)

2008-01-08 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0