Footloose

Jag har startat upp ett Footloose projekt där jag lägger in fakta om alla artister som är med i musikalen. Jag var förut osäker på hur jag skulle lägga upp det och vilka dagar jag skulle visa er en ny musikal artist! Tack vare er så har jag har bestämt mig nu!

Det kommer att komma ut mindre roller varannan till var tredje dag, och varje fredag kommer det att läggas in information om en av de stora huvurollerna! Alltså Måns, Anna eller Peter.
Hoppas att det är många som stannar kvar och läser detta, och att det lockar många!
Så håll i er, och varje fredag väntar en stor roll!

Skriv gärna vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Stina - Märta

jag vet inte vad jag tycker men jag tror att det låter som en bra idée. lycka till och tack för en fullkomligt lysande blogg! fantastiskt

2008-01-27 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0