En riktigt härlig första dag på ett nytt härligt år!

Dagen har varit väldigt slapp, vilket inte har varit mig emot.
Gick upp klockan två, hihi. Och så har jag spelat lite guitar hero, suttit lite vid datorn, fått en jätte fin spegel upphängd i mitt rum och hittat ett par sjukligt fina örhängen som jag velat ha hur länge som helst! Och förhoppningsvis blir dom mina, och då kommer det stå här i bloggen! :D I löv dem! Jag har letat efter dom, SÅ länge!

Nu blir det strax film tror jag, och imorgon blir det träning med Barro och så ska jag träffa världens bästa Milla! :D <3

En försenad lista om 2007 kommer antaligen in också. och en summering av nyårsafton!
KRAM, Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0