En lång solig söndag

Jepp, nu är det snart måndag igen. och dags för en ny skolvecka! Det har verkligen varit skönt med helg.
Imorgon kanske jag och Carrobarro skulle köpa leggings till dräkten, vi får se hur det  blir med det. Det skulle ju vara bra att ha det gjort kanske.. =) Men annars så blir det skola som vanligt, och första lektionen är som vanligt en helt underbar danslektion! och som alltid på måndagar med vikarie för vår ordinarie lärare. :)
Ska bli kul. jag älskar verkligen att röra på mig. Vilket nedrans tjat! Förlåt, haha.

Nu ska jag snart slänga huvudet på huvudkudden och slumra. Inte för att jag är trött, men för att jag kommer att vara det imorgon annars. Först ska det kollas på tv.

KRAMBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0