En djungel av almanackor!

Men ingen tycks vara så som jag vill ha den!

.. Jag har helt enkelt tröttnat på den tråkiga agendan alla stockholms stads skolor får, med den heta .. vi kallar honom Urban.. på framsidan!
Den är för liten, jag får liksom inte plats att skriva alla grejer jag ska göra i den! träningar, prov, plugg, läxor, ringa hit & dit, danssalen är bokad. Ja allt! Det är glansigt papper, så bläcket fastnar inte, det är tusen sidor reklam så man hittar igenting i agendan! Raderna är pyttesmå, så man måste skriva med miniatyr text för att få plats! usch 
Det enda pluset är att det finns rabatt kuponger, som man kan använda. MEN DOM ÄR JU MITT I ALMANACKAN OCH TAR PLATS.
.. Nej Urbans kalender imponerar inte på mig..

Jag vill ha en ganska liten kalender, kanske A-5 format, men A-4 går absolut. Bara dom uppfyller mina andra krav, morr.
* Varje dag ska ha en egen sida
* Det ska inte vara tidsmärkt!!! Det är dödens död! För det har typ alla almanackor där varje dag har en egen sida! Irriterande
* Raderna ska vara lagom stora!

Helt enkelt måste jag få plats med allt som jag vill skriva i den!
Hjälp mig! Vart ska jag hitta min precious? Som dessutom gäller hela 2008. Tell me, please =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0