Disturbia


Hallå nattugglor!

Jag har precis kollat klart på Disturbia! Shit vad bra den var, men läskig som gatan! Shit pommes frites.
Men ska du se en läskig film? Se den, den har så grymt upplägg och när det väl "kom till kritan" så spände man varenda muskel i hela kroppen! Den var skit bra!

Vad har ni gjort ikväll? Jag har haft en jätte skön lördagskväll. Men nu är det ju tyvärr söndag! :( och jag ska sitta och göra samhällskunskap hela dagen! Kul? Nej..

Nu ska jag fortsätta kolla på min systers alla bilder, och se om jag hittar någon bra bild.. För jag känner att jag vill byta visningsbild.. NU! För jag har haft denna i en halv evighet.. Börjar bli dags att skaffa en ny, tycker jag!

Kommentarer
Postat av: milla

åh älskar den filmen!! såg den för ett tag sen och typ älskade den, sen såg jag den i video butiken i fredags så då tvingade jag mina vänner o se den också, skit bra ju!!

2008-01-27 @ 17:24:38
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0