Dans-törst

Så var det måndag igen. Det har varit en riktigt bra måndag! Är inte ett dugg trött, jämfört med vad jag brukar vara på skoldagar! Och jag som inte sov så mycket inatt. Ibland är det härligt! Aiight? Adrenalin är najs.
Dansen var uuunderbar. Jag är helt galen i dansen vi har på måndagar! Den är så sjukt kul! Man får ta ut sig och slänga med armarna och ja! Fast jag vet ju inte hur sjuk jag ser ut.. och bra är väl det? :D

Jag har precis valt inviduella val också, shit vad svårt det var. Hade ingen jäla aning om vad jag skulle välja ;p men nu vet jag. Hoppas att jag får plats och att alla kurser startas upp bara! :)

Hur har er måndag varit?

Imorgon blir det estetdag. Men utan dansen på eftermiddagen :( För då ska vi gå till aulan och få information om inviduella valen. Dum tid, säger jag! ;P JAG VILL HA DANS!
Sådet så..

Kommentarer
Postat av: Johan

ÄHH ni är ju musikalare, ni kan ju dansa MEDAN ni får information ;) haha :D

2008-01-28 @ 20:04:46
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0