Cats!

Vi har sedan terminen börjat hållt på med en dans på danslektionerna som är ganska svår. Många små steg!
Imorgon är det i varje fall dags för att filma!
Vi har blivit indelade i par, tre och tre och skulle göra ett tema på något sätt för att gestalta och göra en berättelse med dansen! Så jäkla kul!
Jag och två till, ska vara katter! Så kul! Istället för att stegen ska vara ganska tunga och grova, ska vi göra små, trippiga och klösiga steg! Och det är så jäkla kul! Ska bli skitkul att spela in!
Hoppas att jag kan ta kort på det, iallafall på sminkningen efteråt! Vi ska ha en svart nos, med svarta morrhår! Jag ska ha helt bruna kläder! En tjej ska ha en leopard klänning och en annan ska ha svart klädsel! :D
Shit vad kul det kommer att vara att titta på dethär i trean! Och var dålig man kommer att tycka att man är! Haha!
Ja det ska bli kul! Det ska bli väldigt kul att se vad de andra har kommit på också! :)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bild!

2008-01-22 @ 20:52:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: atena

låter kul! =)

2008-01-22 @ 20:52:57
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 20:52:59
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0