Britney top 10

Å vad jag är duktig. Uppe med tuppen!
Jag har faktiskt varit vaken enda sedan klockan tio imorse. Men jag måste erkänna att det var lagom svårt att hålla ögonen öppna! När jag vaknade var det Britneys Top 10 på MTV och självklart vann de nyaste sämsta låtarna. Jämför man med det hon gjorde förut och nu, är det nästan skrattretande hur fjantigt det nya ser ut! Nej, jag tycker inte alls om det.

Nu ska jag bege mig iväg mot Carro för att öva par!
Jag är trött som en fisk, men det ska nog gå vägen. Det var länge sen vi sågs och det ska iallafall bli kul, även fast jag tror att vi kommer vara otroligt trötta!

För er som inte visste, så är det 11 dagar kvar tills jag fyller år idag! Not too long, if you ask me :)

Nej, nu måste jag slänga på mig träningskläderna och springa iväg!
Vi hörs senare, ha en bra dag!

DiscoNicz, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0