Bakelser lockade många!

Vad roligt! Efter mitt snabba lilla inlägg igår om biskiverna ökade läsar antalet mer än det dubbla! Kul! Roligt att så många tycker om biskvier, och kommenterade inlägget! För ni vet ju att jag brukar tjata om kommentarer hit å dit å att det är kul att logga in och upptäcka massa nya kommentarer! :D
Tänkte faktiskt lägga in ett recept på det någon gång i dagarna, men det får blir senare!

Hej alla nya läsare iallafall, hoppas att ni stannar kvar! :)

Nu sitter jag på samhällskunskapslektionen, nere i datasalen för att skriva på projektet om global uppvärmining. Då har jag koncentrerat mig på rättvisehandel! Jepp, så ser det ut.
Har 10 sidor med liten text att läsa som jag just skrev ut, styrka under och lära mig så jag kan skriva en egen text sedan! Får hoppas att jag kommer på någon bättre lösning att ta till mig informationen på.. har nog en annan lösning på G!

Men om 5 minuter så slutar vi, så det blir nog ta hem och arbeta! Där jag också har alla källor.
Vi hörs mer sedan, när jag är hemma! Ska städa rummet lite idag, för att få ordning på stöket! Det ser ut som en bombnedslag och det kommer gäster hem till oss imorgon för att fira mig ju!
För att .. JAG FYLLER JU FAKTISKT ÅR IMORGON :D

Nu ska jag skriva vidare!
Kram på er alla läsare!

Nicolluusbollus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0