Vad ska man ha för färger?

Nu är bloggsidan lite uppdaterad! Men jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vilka färger jag ska ha. Brunt och rosa är det just nu, har för lite fantasi för att komma på något annat. Så feel free to share your fantasy with me! :)

Vad tycks? Väldigt lik den första visserligen, men det kommer förändringar med tiden! Jag lovar :) Och är det någon av er som kan det där med html bättre än mig! Säg gärna till!


Shit, min hals känns helt sjukt konstig. Kan knappt svälja! Eller jag kan, men fy SJUTTON vad ont det gör! Känns som om jag kväver mig själv.. /; Weard..

Kommentarer
Postat av: pelle,46

Tycker den ser bra ut, ska med försöka att lära mig alla dessa koder men det tar nog en väldans tid är jag rädd för, ha det.

2008-02-12 @ 17:41:22
URL: http://pappaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0