Urusel melodifestival!

Nu har jag & Älgis kollat på melodifestivalen (som btw var helt urusel. ;p) och The Pacifier! Snart blir det en tjejfilm, eftersom vi bara är tjejer hemma! Jag vill se Step Up, men det blir det antaglien inte. Buhu! Kanske blir the Holiday? Älskar den filmen också!

Melodifestivalen idag var verkligen dålig. Jag gillade inte ett enda bidrag! BWO gick vidare för att dom var just.. BWO! Fast Frida feat. Headline var rätt bra tycker jag! Ny sommarplåga ;)
 
Vad tyckte ni om melodifestivalen? :) och visst ääär The Holiday bra? åh!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja the holiday är bäst :) melodifestivalen sög som vanligt. björn är höjdpunkten där iaf

2008-02-24 @ 00:16:21
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Karl

The Holiday är bra, tillochmed för mig som är kille.

2008-02-24 @ 13:07:11
Postat av: Paulina

the holiday är bäst

2008-02-24 @ 23:14:25
URL: http://paulinaerikssson.blogg.se
Postat av: Caroline Oppenheim

Nej Niccie fyfyfy! inte Frida, den va sämst & lite pinsam, haha. Úppbyggd för att pigga upp 8åringar -.- Men som någon tidigare sagt; Björn är höjdpunkten!

2008-02-25 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0