Tågresa

Hejhej!
Är stressad, ska nämligen åka iväg till min mamma idag! Ska åka tåg dit å de tar två timmar, så jag kommer inte blogga förrens ikväll någongång! Men jag ska försöka uppdatera när jag väl är framme! :)
Datorn åker inte med, den stannar hemma så designtävlingen blir någon gång till helgen! Men jag har mammas dator (:
Ska även försöka fixa någon annan slags tävling till bloggen, ska fundera lite på det.. Har ni några förslag?

Så, jag kommer spendera 2 h på tåget! Men titta in vid nio tiden ikväll igen, så har jag förhoppningsvis uppdaterat då! =D Ska försöka ta lite bilder på syster å mig på tåget, kan vara kul att ha. Får se om jag kan lägga in nån!

Men nu måste jag lägga ner allt i väskan! vad ska ni göra idag?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson,18

Hoppas du har en bra kväll!

2008-02-26 @ 19:44:43
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0