Superbra avslappningstips!

Jag har ett superbra tips när man är stressad! Jag dricker nästan en kopp om dagen, för att det gör så himla gott! Man slappnar av och värmen sprider sig i hela kroppen! Tipset är nämligen kamomill te. Det är ett jätte bra te, som gör att du slappnar av. Magsäckens muskler slappnar av så att dom inte spänner sig, eller om du har problem med magen så känns det mycket bättre efter en kopp med kamomill te! Så har du problem med magen? Eller bara är stressad? Köp det, för det hjälper! Det finns i de flesta kända te-kedjor. Friggs, lipton, willys har eget osv.


Kommentarer
Postat av: Johan

personligen gillar jag ju inte te.. men efter läst det där så kan jag ju inte annat än testa :D

2008-02-27 @ 00:36:19
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Mia

Skitbra för magen men usch så äckligt! :)

2008-02-27 @ 16:51:46
URL: http://flygares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0