StinaLee, Blondinbella & Kenza

Nu tänkte jag analysa dessa bloggar. Vad jag tycker om dem! Faktum är att jag gillar dom alla tre, men på olika sätt.

97837-6979Stina Lee - Har vetat om att denna blogg existerar en länge tid men den har inte varit någon av de bloggar som jag har läst varje dag. Vet inte riktigt varför jag inte har gjort det, det har blivit samma gamla bloggar hela tiden! Antar att det är för att man kommer in i en slags rytm där man läser samma och vet vad de gör om dagarna, som en film lite.. Man kan inte hoppa in när som helst och fatta utan man måste se ett tag eller se om den för att förstå. Men, jag tycker att Stina Lee har en härlig stil och skriver på ett avslappnat och kul sätt! Ibland kan det bli lite mycket "MSN-snack" med gubbar och punkter och många vokaler, men jag gillar det ändå. Jag tycker att det är härligt med en tjej som står för det hon tycker, och inte vänder kappan efter vinden (som hon säger själv). Hon verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden, som är sig själv no matter what och bloggar för att hon tycker att det är kul, för sin egen skull.


Kenza - Denna blogg är det min kompis som fick mig att börja läsa och jag ångrar det inte! Den är full av roliga saker, jag tycker inte att den blir tråkig. På senaste tiden har hon skrivit mycket om Tokio Hotel, vilket många har klagat på och om men och andra sidan är det hennes blogg och i en blogg skriver man ju om saker som man själv tycker om? Precis som jag tjatar om dans i varannat inlägg! Nackdelen är ju den att de som inte uppskattar eller delar samma intressen som än själv lätt tröttnar då.. Men jag tycker att det är kul att läsa, det brukar vara bra uppdateringar, lite sämre på sista tiden. Men hey, tjejen har ju ett liv. Nej, jag gillar denhär bloggen! Den har lagom mycket mode, mycket egna bilder, inga önskeoutfits och personlighet! Me like

image1249Blondinbella - Detta är den blogg som jag har följt längst av alla! Jag tror det även var Bellas blogg som fick mig att börja blogga! Och det ångrar jag ju inte en sekund av. Isabellas blogg innehåller mycket. Hon lägger ner mycket tid på bloggen, vilket märks men vissa dagar kan det vara lite för ont om uppdateringar. Hon har mycket bra att säga och är väldigt klok och skulle jag gissa utan att veta skulle jag inte gissa på att hon var så gammal som hon faktiskt är. En abitiös och duktig tjej och jag tycker att hon skriver på ett sätt i sin blogg som är kul att läsa och hon har mycket bilder!

Vilken är eran favorit bland dessa tre kända bloggerskor?

Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillar nog mest kenza och stinalee :)

2008-02-18 @ 17:38:16
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: natalie

min är definitivt Kenza! =)

2008-02-18 @ 17:43:28
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se
Postat av: alexandra,17

jag håller med dig om bloggarna.. tycker om dom.. det är älldeles för mkt avundsjuka i bloggvärlden.. och avundsjuka leder till dumma o elaka kommentarer och personangrepp :D gillar din blogg oxå btw.

2008-02-18 @ 17:43:36
URL: http://alexandraungesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Stinalee är min favorit, även fast jag läser alla tre :)

2008-02-18 @ 17:49:18
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Johan

kenza absolut. usch blondinbella är ju hemsk :P

2008-02-18 @ 18:55:43
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Anna,16

har svårt för blondinbella, kenza är klart bäst ;D

2008-02-18 @ 19:53:24
URL: http://sugarfluff.webblogg.se
Postat av: madeleine

kenza!

2008-02-19 @ 15:33:11
Postat av: C

Blondinbella, klok? HAHAHA! Hon har ju för fan ingenting i skallen. Hon är bränd!

2008-02-19 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0