Spa!

Underbart. Sitter här med ansiktsmask nu! Dock trodde jag att jag skulle svimma i duschen ;D

Har ni några planer till helgen?
Jag har ju lite planer till helgen, men vi får se vad resten av helgen ger. Ikväll blir det mysa-av, det kan jag lova! Ska sitta uppkrupen i fåtöljen framför Let's dance och hoppas att det är roliga dansstilar idag, någon som vet? Imorgon blir det ju fest med tjejerna, det ska bli riktigt kul! Och på söndag eventuellt träning, om jag mår bra!

Nästa vecka blir det inte mycket träning, vilket egentligen kan vara bra. Två danslektioner är inställda för att vår fuskiga lärare ska till New York! Och vi har fått världens, och då menar jag VÄRLDENS roligaste läxa! Vi ska nämligen förklara hur dans känns för oss, vad vi upplever att dans är! Löjligt kul. Jag som inte vet någonting som är underbarare än att dansa!

Nu ska jag gå och tvätta av ansiktsmasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0