Shopping och träning

Idag blir de shopping och träning. Inte direkt vilken shopping som helst utan dansskor, leggings till de nya par-kläderna och kristall stenar om vi hittar. Klockan tre är det träning! :) till halv fem, och när jag kommer hem är det bara att sätta igång och plugga monologen som en tok! Har en grym träningsvärk från igår, speciellt i skulderbladen! ontont. Och mitt knä ser ännu hemskare ut! haha borde ta kort på det, och föreviga detta underbara blåmärke :D Sen gjorde jag ju illa mig vid ögat också, ap svårt att tvätta ansiktet :P haha. Sen har jag brännsår på tårna också, men vad gör man inte? :D De blir säkert ännu mer idag.
Det känns skönt, nu blir det träningar fem/sex dagar i veckan.. Hah! Jippie, jag kommer  bli muskel mannen ;D
Vad ska ni göra idag? :)

Kram!
Dans niccan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

härligt att träna ;)
Ha en trevlig söndag!
/Lisa

2008-02-03 @ 13:12:01
URL: http://BROWNY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0