Prima ballerina!

Nu är jag hemma från skolan. Kom väl hem för knappt en timme sedan! Har gått på tre lektioner idag, fast det känns typ som 8 st! Näsan rinner, ögonen rinner, halsen kittlar, svider och är svullen. Magen ilar och gör jätte ont!
Men jag ska inte bli sjuk, Å nej! Imorgon är det tävling, och jag ska vara på hugget! En bra placering, en.. snälla! Vi satsar på att inte komma sist.

Hursom, snart ska jag sätta igång med att först platta hela håret och därefter ska jag voffla det! Det kommer ta ganska lång tid, men jag måste börja redan nu. Sedan ska det även på ytterligare ett lager BUS, innan jag ska sova ikväll! Man måste iallafall se frisk ut, även fast det känns som om jag håller på att dö ;p

Just nu håller världens bästa människa på att sy upp våra nya par-silver dräkter. Dom är as-snygga! Jag tror vi tar kort sen, iallafall på när jag har den på mig. Och så får ni se den på! :D

Nu ska jag fortsätta blogga runt, om en halvtimme börjar det eviga hår-jobbet! Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0