Oscarsgalan inatt!

Godmorgon!
Har precis käkat frukost och vaknat till! Det gör så fruktansvärt ont i mina bihålor att det känns som om huvudet ska sprängas, inte speciellt skönt alls med andra ord. Det är som ett tryck, det liksom pulserar! Nä, ont gör det. Så det blir ingen träning för mig idag, hur mycket jag än skulle vilja det! :( Men jag vill bli av med detta nu.

Ni har väl inte missat att det är Oscarsgalan inatt mellan 2,30 & 6.00! Jag ska lätt se det! Kanske inte orkar sitta vaken till klockan sex imorgon bitti men ibörjan ska jag kika! På röda mattan! (; Ska ni se det?

Idag blir det en relativt lugn dag. Ska skicka in lite arbeten och kanske städa lite på rummet! Om det orkas.. jag borde verkligen städa (a)



Vad ska ni göra idag?

Åh, jag har fortfarande inte fattat att det är sportlov. oh, heaven (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 13:41:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: johannah

åh, är det inatt?! trodde att det var om typ två veckor! det är ju visserligen i februari.. åh, fan att man jobbar!

2008-02-24 @ 13:47:50
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: michaela,14

ingenting, bara ta det lugnt :) och äta :D

2008-02-24 @ 13:48:17
Postat av: emil

klart jag ska titta, har planerat det sen ett halvår tillbaka. herregud klart jag ska! alla ska ju, ett solklart måste! jag har bara en ytterst pytte pytte liten obetydlig fråga, vilken kanal går den på?

2008-02-24 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0