Ont i magen!

Oj vad jag är mätt! Jag har så ont i magen att jag tror att jag kriverar! Haha. Men vi fikade för någon timme sen, och sen körde jag och Hanus mot syster å hennes kompisar på Sing Star! Jeej. Vi vann! Hehe :D
Nu ska jag iallafall när som helst hoppa in i duschen!

Idag har jag varit i skolan, haft ytterligare en underbar håltimme (och för er som vill veta så lär man sig faktiskt att fördriva den tiden man har absolut ingenting att göra!) jag har haft ännu mer skola och hittat mina fina vita tygskor som jag har letat efter! Och vips, så hängde dom bara där! Så imorgon är dem mina! och då kommer det bilder. Köpt en liten present till systeryster, trott att jag skulle svimma på tunnelbanan för jag inte hörde något. och då menar jag att .. ja, vi kan ta det sen! Och sist men inte minst firat min kära syster och fikat!

Nyss så körde vi singstar, jag och Hanus mot syster och hennes kompisar! Conny och Cornelius (Jag & Hanus) vann! Wooohoo. =D Alltid lika kul, men jag vill ha en ny skiva nu, med nya låtar! :D
Vad har ni gjort idag?

Imorgon blir världens skönaste dag! Börjar 09.55 med matte. 10.55 - en timmes lunchrast. Sedan svenska och sist en samhällskunskapslektion med ett ekonomiarbete som man inte behöver göra i skolan. Om man inte vill. Så 1 eller 2 slutar jag imorgon! Plus, att jag självklart ska kolla på skoltröja också! När jag kommer hem så kommer Carro över. Sista träningen innan the D-day. Lördag. Jag är nervös, och förkyld. Ingen bra kombination! Mycket sömn, ja.

Nu ska jag duscha och göra lite andra grejor!
Krambanan på er!

Niccie, the stomach acher. (haha jag vet INTE hur det stavas!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0