Najsig kväll!

Super kväll med köksredskapen! Haha. tolka det som ni vill. Men jag menar Durkslaget och Kastrullen!
Kommer nog bilder imorgon eller med någongång med tiden, åtminstonde på facebook! :) När beror på de övriga köksredksapen.

Vi började baka, fast det gick väl som det gick. Vi var nog lite väl chokladtokiga och hade väl i en sådär 200 g iställer för 100 g. Haha, men det blev rätt bra ändå! Och det var ju gott, fast.. det SÅG ju minst sagt mindre gott ut.. Men kul var det. Och enligt tradition så råkade jag spilla juice och Helena råkade trilla över en stol.
Det är jag, Helena och smidigheterna själva! Shit vad vi är grymt smidiga, ändå dansar vi båda.. hur går det ihop egentligen? :D Man kanske helt enkelt blir klumpig av att dansa? ;p

Vi blev aprädda för att det hördes ett skrik från skogen som ligger bakom huset, en liten skog.. men det var iallafall ap läskigt, och jag och helena sprang till bilen när vi skulle åka hem! Haha, töntiga vi är :D
Nej, det var riktigt skojigt iallafall!

Nu ska jag fortsätta att msn, facebook och blogg nörda mig. It's so funny hunny.
Hoppas ni mår lika bra som jag, för jag mår helt enkelt bäst!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Kastrullen

Wieee, det var roligt!! Och smarrigt ;D

2008-02-03 @ 00:36:39
URL: http://heeleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0