Lördag

Vilken dag! 3 h dans, och nu är jag trött kan jag säga.. vi körde verkligen stenhårt, hela tiden.. eller ja, inte den sista timmen (a) då körde vi bara halv. Men vi hade låtsastävlingar och då jag fick extreeemt lovande kritik både i min singel och i paren, inför lördagen nästa vecka. Det ska bli riktigt kul och spännande :D

Sitter och övar lite på monologen och tar det lugnt. Imorgon ska jag och Barro köpa leggings till de nya tävlingsdräkterna, ska bli kul att se hur de blir. Kanske kommer en bild sen ;D

Trött som en hamster är jag, men nu ska jag fortsätta kolla runt. Och ikväll kommer det ännu en från Footloose-projektet, så håll utkik ;)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0