Lite konstiga frågor om mig!

* Hur bor du: Hur? Ja i ett hus .. ett grönt!
* Brukar du komma i tid: Jag är ganska duktig!
* Har du bra kondition: Kan jag inte riktigt hålla med om! Men den är bättre än förut.
* Hur lång är du: SNART 167. Men jag vill bli 168, helst längre (a)
* Hur känner du dig just nu: Seg och trött
* Vanligaste färg på dina kläder: Hm.. förut var det lätt svart. Nu har jag verkligen ingen aning.
* Kan du laga mat: Ja, jag fick MVG i hemkunskap :D
* Vad pluggar du: Estet - Musikal
* Vilket är ditt senaste inköp: Ett par vita tygskor!
* Din favoritdryck på morgonen: Ingenting, men jag måste ju.. så Kamomillte
* Projekt just nu: Inget alls..
* Vilken tid gick du upp idag: 11.19.. typ.
* Vad ska du göra i helgen: Ta det lugnt och festa :)
* Var fick du dina senaste pengar ifrån: Hm.. barnbidraget 
* Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, jag gick över till grannen! JA det är klart!
* Har du haft mörkt hår: Hur mörkt är "mörkt hår"?
* Är du morgonpigg: Ja, faktsikt :)
* Vem snackade du med senast: Systra min!
* Stjärntecken: Stenbock
* Varm favoritdricka: Kaffe latte, jummie. Helst smaksatt!
* Snällast denna vecka: Vem som har varit snällast? hm.. Älgen! <3
* Saknar du någon nu: Nog saknar man alltid någon
* Gillar du dokumentärer: Inte direkt. Men är det om något intressant så, varför inte?
* Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och lite spanska
* När fikade du senast: Någon timme sen (a)


Kommentarer
Postat av: Johan

du och jag är nog de få beunnade (är det ett ord?) med morgonpigghet (är det ett också ord?)

2008-02-16 @ 17:59:49
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: älgis!

hihi sötaste gull! :D hoppas du får jättekul ikväll, längtar tills om en vecka, då ska vi leka (a)

2008-02-16 @ 18:51:35
URL: http://matsii.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0