Ja, tänk om..

man hade varit frisk..
Nej, jag vet inte men det hade kanske gått bättre då? :p

Nu är jag hemma igen, kom hem för en timme sedan och mår åtta resor värre än igår. Det gick ju som det gick också. Nej, det kunde ha gått mycket bättre! Men jag försöker se det som att det inte alltid går som man vill eller har tänkt sig! Även fast det känns som en evighet till maj nu.. Skriver lite mer om tävlingen sen, jag orkar verkligen inte nu..
På fredag börjar vi i allafall att repa gruppen. Namn måste fortfarande utses! Vi har fortfarande inget namn som vi gillar speciellt mycket, som känns helt rätt. Det blir iallafall grupp till Falun och Kalmar! Alltid något?

Nu är jag så trött att jag inte orkar tänka mer! Hoppas ni har haft en super dag :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0