I övermorgon..

image196Nervousiteten står för dörren och smyger sig sakta, obemärkt på.. Det är redan i över morgon! Dagen som jag har längtat så mycket efter, enda sedan jag visste om att det skulle vara då!
Kriteriet är det samma som förra gången, även fast vi hoppas på mer. Men man ska inte hoppas på för mycket! ..så vi får se hur det går! Men det skulle ju vara så perfekt! Kritiken vi har fått är lovande, och det känns riktigt bra. Dock känns det overkligt att det är så snart! Redan på lördag.

Kul ska det iallafall bli, och jag är så förväntansfull! Ska få åka bil dit, är väldigt glad över det, det är mer än jätte skönt! Så jag behöver inte vara orolig över att inte komma fram i tid, eller något annat! och trevligt sällskap också :D Det känns helt jätte bra inför resan. Men för tävlingen är jag är nervös. Så nervös!

Imorgon ska jag voffla hela håret och slänga ner pengar, sesamfrökakor, skor, hårspray och mycket mer i väskan! Lägga fram KD byxor och tröja, och våra kläder! Det kommer bilder vill jag lova! Om kameran vill fungera :) Att voffla håret kommer att ta typ 2 timmar, eftersom det är så jäkla mkt hår som ska bli vofflat. Men det är det värt :D Det kommer en bild på mitt afro voffel hår iaf innan jag åker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0