Hemmaaaa!

Hihi. Nu e jag hemma! Sorry för den sena uppdateringen! Skulle försöka mobilblogga inatt för att se om det funkade! Då kom de något sjukt sms om att jag hade skrivit något otillåtet ord, och jag kunde inte för mitt liv förstå vad som var så "förbjudet" i det jag hade skrivit. Haha! "KramBanan" kanske?
Gick upp vid åtta idag, och klockan tio till kvart i ett strosade jag och syster runt på stan! Ska visa bilder på det som inhandlades sen =D hihi. Inga mängder dock (; Fick massa prover på vichy också, gillar dem! Så nu har jag lite fler prover =)

Ja sen var det ju tåget hem. Tog bara 2½ h, men usch vad tråkigt det var. Iförsig va jag så trött så det gjorde inte så mycket, men jag och syster satt bakom varandra å vi kunde inte prata ;P haha. Men, jag hade nog inte orkat de ändåå..
Men! Nu ska jag ta emot bilder från vistelsen å kolla runt på bloggisar!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Kul med bilder!

2008-02-28 @ 19:49:21
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0