Hela Oscarsgalan!

Att klockan är tio i sex på morgonen & det börjar ljusna ute, och tanken på att jag egentligen skulle gå upp om en timme gör inte så mycket! Jag har ju sportlov!
Hela familjen har precis kollat på HELA Oscarsgalan, och gu vad roligt det var! Jag är självklart trött men jag somnade inte en enda gång under galan! ;p
Imorgon sover jag lääänge! Som ni kanske kan förstå? Men jag bloggar när jag käkat frukost som vanligt. Så ni får hålla till godo med det inlägg som jag har slängt in under nattens gång! Så många fina klänningar det var! Smaskens :)
..Ni lite mer normala människor är nog inte uppe nu! Fast någon kanske går upp för att gå till skolan och/eller jobbet nu? Godmorgon isåfall! Godnatt säger jag, kram på er! :D


Kommentarer
Postat av: emil

satan, jag försov mig

2008-02-25 @ 11:39:51
Postat av: elin

jag önskar att jag hade sett den, men jag var så jävla fryssen och äcklig att jag inte orkade hålla mig vaken

2008-02-25 @ 17:51:29
URL: http://hurryupjack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0