Grattis söta fjortis syster!

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Men, jag förvarnade ju faktiskt er!

Dagen idag känns som om den har gått långsamt, men jag vet inte riktigt vad jag har fyllt dagen med! När jag vaknade upp imorse var det som ett eko i mitt huvud, örat värkte och jag hade ont i halsen. Bra ellerhur, Det började med dansen, älskar vår dans.. Men jag kände mig lite halvvinglig, så jag kämpade på det bästa som gick. Kändes som alla rörelser belastade fel ställen av kroppen och nä, det kändes bara konstigt. Efter det, så gissa vad som hände då? JO, håltimme! Det var en hög-oddsare ;)
Kulturhistoria, och matte. Sedan en fri engelskalektion då vi skulle jobba med musikalen.. som btw ska visas upp nästa vecka, och det känns mer stressat än ever! Plus att jag har blivit förkyld. PEPPARPEPPAR! Jag ska bli frisk nu, det är faktiskt tävling på lördag. och jag VÄGRAR att var förkyld då! Jag dricker C-vitamin å äter frukt i ett! Ja, och nu idag så blir det ju tårta och mums också, inte lika bra eftersom det är tävling och man helst inte ska äta det (a) men.. ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0