Godmorgon!

Det är nog första gången jag skriver innan jag ska till skolan, men någon gång ska väl alltid vara den första ;P jag håller på att slänga ihop någonting att ha på sig för att sedan sticka till skolan och filma dansen, ha teater ensemble datorkunskap och matte, sedan hem igen.

Hade svårt att somna inatt ;p & när jag väl somnade så vaknade jag ganska ofta! usch, nä. men det känns rätt bra att va vaken nu iallafall, ser ut som om det kan bli en fin dag med sol! :)

Planerna för dagen är helt enkelt skola, och sedan hem och plugga. Monologen ska göras imorgon antagligen! Vad har ni för planer för dagen? Sovit gott? Vad kul att jag har fått in några frågor till min frågestund, fortsätt gärna att ställa frågor! :)

Kommentarer
Postat av: ankan,13

Ha en bra dag! :)

2008-02-18 @ 07:39:09
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0