Godmorgon!

Hoppas ni mår bra! Själv mår man nog bättre än igår, fast örat fortfarande gör fruktansvärt ont.. Och bihålorna värker och ögonen kliar & rinner! Inte så mysigt kanske..
Idag blir det att ta det lugnt hela dagen för att bli frisk tills imorgon. Ska göra klart och skicka in samhällskunskaps läxa också.
Förövrigt så vet jag nog vad jag ska ha på mig imorgon! Jag tänker nog inte se ut som alla andra med hotpants & linne, känner att det inte riiktigt är min grej ;) Haha! Men ni får se imorgon om jag nu blir frisk och kan gå!

Jag trodde att jag inte skulle vara med på den mest aktiva listan idag, men icke sa nicke! Jag hade ju klättrat! Hah, snacka om att det känns overkligt :)  Tusen tack, åter igen! Och vilket jäkla besöksrekord det var igår, fyrdubbelt från var det var den 13:onde! Jag hade nämligen 435 besökare igår och ni klickade upp min sida totalt runt 850 ggr! :)

Nu ska jag gå ner och umgås lite mer med de som är hemma, vad ska ni göra idag?
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är grymt avudsjuk på dit hår, så snyggt!

2008-02-15 @ 13:29:40
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0