God - alla hjärtansdag - morgon!

Vilket fint väder det är ute! Sitter uppe i sängen och hör fåglarna kvittra utanför, fy vad mysigt! Men vad synd att man är sjuk och inte direkt kan springa ut i den härliga solen!
Idag ska jag försöka få samhällskunskap och engelska gjord, hoppas att huvudet fungerar lite bättre idag än igår.. Så jag ska nog sätta igång så fort det bara går! Känns otroligt tråkigt att vara sjuk på alla hjärtans dag! Även fast det ändå inte brukar hända något speciellt ;p Det är bara tråkigt att vara sjuk med andra ord, men säg någon som tycker att det är kul?

Jag har lovat ett chokladbulls recept lite senare, och det kommer! I promise! Någon gång under dagen så dyker det upp.. Have patience :D

Redan nu är ni 90 stycken som besökt min blogg! Klockan är bara 11<33


Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Krya på dig och hoppas du får en bra alla hjärtansdag vilket fall! :)

2008-02-14 @ 11:34:09
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Jag vet varför ;) både du och jag är med på mest-aktiva listan nu och jag har länkat till dig :)

Mår du bättre idag? Med mig är det nog ungefär exakt samma som igår :/ kram

2008-02-14 @ 12:04:25
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Skier,15

Tråkligt att vara sjuk när det är så fint väder:S vi har skit bra väder vi med:D Krya på dig;D

2008-02-14 @ 15:20:57
URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0