Fredag

JEKYLL & HYDE - THE MUSICAL, torsdag 31 januari 2008, kl 19.30Ja, det var ju musikal igår. Den började halv åtta och slutade vid halv elva! Så tre timmar, inklusive paus.
Musikalen var helt okej, Footloose var dock bättre tycker jag! Det förstörde lite att jag inte tyckte att jag hörde vad huvudpersonen sjöng, så jag tappade hälften av storyn där. Samt att de som blev mördade återuppstod och var med i ensemblen igen? Förstod inte riktigt..

Men iallafall, dagen idag har varit riktigt bra :))) Snart kommer Carro och ska vi ska fortsätta hålla på med dansen eftersom det är tävling nästa helg! känns väldigt läskigt att det är så snabbt! Vet inte hur jag hade klarat det om jag inte hade haft dans i skolan ;P haha.
Men hursom.. Imorgon blir det även dans på dansskolan och på söndag med. 

Nu är det iallafall helg, och ikväll ska jag antagligen träffa mitt kära durkslag och min kastrull. De bor ju så nära så det är skönt :) 

Nu ska jag fortsätta kolla på intenret innan carro kommer. nu kom hon! HEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0