Första dagen på denna vecka

Japp, måndag.. igen! (så har alla mina måndagsinlägg nuförtiden börjat)
Det har varit en helt okej dag. Har varit ganska trött stundtals, men that's life :) Började med den roliga dansen igen, hade en aning svårt att röra på mig efter helgens träning.. som jag nämde igår ;p
Idag luktade det rent ut sagt, ordagrant skit i korridoren. Jag har inte den blekaste om varför, men äckligt luktade det! :O Man fick gå och hålla för när man andades så man inte skulle.. ja, nog om det.. :D

Men, iallafall. Efter skolan så var det dans igen! Och eftersom jag hade glömt att göra en macka att ta med inhandlades det ett stycke äpple och en risifrutti som fick agera mellanmål.

Fick även reda på, på dansen att vi kan träna på måndagar klockan 18,00 också. För att gruppen är så stor! Så vi får se vilken tid som passar bäst. 18.00 tror jag!

Men nu ska jag kila, hoppas ni har haft en bra start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0